torsdag 28 februari 2008

Lugn och fin


Mina snälla syskon gav mig ett besök på Hagabadet i present, Tack snälla ni! Idag på min lediga dag har jag varit där och lyxat mig, mums. Förutom att få simma i Ägget-bassängen i det vackra jugendrummet har jag fått ett bad med tallbarrsolja och jetstrålar följt av en underbar massage. På detta en god lunch i deras restaurang. Jag mår prima kan jag meddela! Med mig hade jag min nya lilla necessär i frotté som fyllde sin uppgift perfekt.
Superlätt att sy av en bit handduk. Sy med tresteg-sicksack så syns inte sömmarna.
Ja så följde det med två nystan Fabel i väskan hem, kan bli vårsockar eller en vårmössa vad vet jag?!







3 kommentarer:

Anna sa...

Det är fantastiskt på Hagabadet.Tränade där under några år och det var en njutning varje gång. Så vackert och härligt. Nästa gång jag jag bor mitt i stan ska jag "skriva in mig" direkt!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej söstra mi!
Tänk att få kallas snällt syskon. Det är inte alltid man hört tidigare i historien....
Härligt att du njöt i Hagabadet, det är du värd!
Bra att du tipsade om det här sättet att kommentera din läckra blogg eftersom jag blömt bort lösenord o lite annat smått och gott. Men jag kommer ihåg dig. Bra,vad????!!!!!