tisdag 11 mars 2008

Varning för virus

Hej vänner! Tyvärr är det inte bara snällingar som bloggar. Jag måste varna för virus. Förra veckan hade en för mig okänd lämnat kommentar. Under namnet fanns en länk ;Visa mer. Där klickade jag ju glatt och på så sätt fick datorn virus. Viruset bestod av ett program som varnade att jag fått virus (!?) För att få bort skiten skulle man registrera sig och det kostade naturligtvis en summa samt om jag HADE registrerat mig hade väl datorn fått ännu mer skit...

Nu har vi städat och vårdat datorn och allt ska vara bra igen. HA!

Idag hade ytterligare en okänd lämnat kommentar Namnet Fenrisar (kl 05:23 typ) Under namnet fanns en klickbar länk: Se här. Det gjorde jag ej utan jag tog raskt bort hela blogginlägget. Bara snälla bloggkamrater är välkomna hos mig, jag undanber mig dumma virus!

Idag har jag min första VAB-dag, L har feber

Inga kommentarer: