tisdag 3 mars 2009

Weavers Mini Shawl

Tidigt i höstas stickade Petra denna sjal. Jag blev inspirerad och nu har jag äntligen gjort min egen! Väldigt bra i form och storlek att lägga över axlarna när man sitter vid datorn eller vid köksbordet och läser tidningen. Tänk vad mycket goda idéer man får via datorn, eller hur! Nu har jag spänt ut sjalen på ett liggunderlag så den blir ännu snyggare!

Den svartvita väska jag senast sydde lottade jag ut på jobbet. För pengarna har det nu inköpts en mixerstav ; nu ska vi dricka goda fruktdrinkar på våra möten!






3 kommentarer:

PetraO sa...

Den är verkligen jättefin och grym som axelvärmare! Kram

PetraO sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Yeah baby, den är fin den modellen! Har också gått runt och funderat på att göra den. Formen blir så snygg!