tisdag 11 mars 2008

Rondellhunden

Så roligt, vi har fått en rondellhund igen! Det fanns en i julas som tyvärr försvann. Sent en natt smög vi ner till rondellen och satte på den lilla hunden en tomteluva och ett reflex. Vår nya hund borde få något snyggt stickat kanske?! Eller ska jag sy något piffigt? Jag köpte en ny overlock förra hösten och nu har jag äntligen haft tid och ork att gå kursen som ingick i köpet! Det ska bli kul att börja sy igen, ni ska få se vilka fräcka sömmar min cover style kan fixa!


3 kommentarer:

makiato sa...

Hej,
Ja hunden ser ut att behöva något sytt/virkat/stickat på sig.
Tack för din positiva respons på min blogg!

PetraO sa...

Hunden ser definitivt ut att behöva något Lenastickat! Fy tusan vad trist med viruskommentarer - dumma dom!

Lena sa...

JA, det blir nog något stickat, maggördel eller benvärmare eller både och!? Vi får väl se-tudiluu