tisdag 13 november 2007

Presentkedjebrev!

Jag har hittat ett kedjebrev och anmält mig hos
fröken
Frivilligt har jag gått med i kedjebrev....
“I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

De tre första som lämnar en kommentar på det här inlägget får alltså en handgjord present av mig! Vad och När vet man ej! Spännande,eller hur! Det blir ingen stickad sak iallafall, det kan jag lova! ;) Nått målat eller sytt kanske!

3 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Vore jättespännande att vara med hos dej, jag har redan lagt in på min blogg ,så jag är med, om jag får.
Ha de så gott på dej, Eva.

Lena sa...

Välkommen, Du är med! Nu ska jag börja fundera på present!!
vi hörs /Lena

Pärlmudden sa...

Hej!
Trevlig blogg du har.
Jag är gärna med om jag får. Har redan kört detta på min blogg.
Ha en bra dag!
Kram Ann-Louise/ parlmudden.blogspot.com