tisdag 22 september 2009

Sy eller städa?

Jag passerade Stockholm i lördags. Valde en enda butik att besöka och det var 10-gruppen. Köpte vaxduksstuv till nya väskor kanske? Se vad fint denna stuv matchar finporslinet!
Men om jag ska kunna sy måste jag röja syhörnan... Nu kommer jag inte fram.

Och när den lilla syplätten blir full så växer det på matbordet... Har man för mycket saker eller är man en oorganiserad människa? Nej jag är väl en god och kreativ människa. Lite högar har väl ingen dött av?! Eller?


3 kommentarer:

Anna sa...

Städa= tråkigt.
Sy & sticka= roligt.
Du är helt enkelt väldigt logisk!

Maria sa...

Skrattar åt stöket. Sådär är det jämt för mig. Måste göra röj då och då för att överhuvudtaget kunna arbeta. Men jag erkänner - jag har för mycket saker. Men det är ju saker som KANSKE kan vara bra att ha till något...

Anonym sa...

Roligt att se sånt hos andra!!!