torsdag 26 februari 2009

Rosa alpacka för export

Dessa rosa pulsvärmare i alpacka ska nu skickas to my dear cousin in USA. Det är Anna som konstruerat stickmönstret till muddarna.

Jag har fått en utmaning av Carina
att berätta 8 stycken sanningar/vanor/ovanor om mig själv. OK!
  1. Jag vill inte bli störd när jag läser min morgontidning
  2. Jag måste läsa något innan jag somnar
  3. Jag älskar att bada i vår småländska sommarsjö
  4. Pulsen ökar när jag är på väg in på någon loppis
  5. Att fika är alltid rätt
  6. Jag blir glad av vackra tyger
  7. Jag kan inte fickparkera
  8. Jag erkänner att jag nog blivit datorberoende

Jag bryter här och istället för att bjuda in 8 andra låter jag den som vill anta utmaningen!
















2 kommentarer:

PetraO sa...

Åh vad de blev alldeles ljuvliga i rosa fluff!

Anonym sa...

Även jag undviker att fickparkera. Tog körlektioner när det var vänstertrafik och då var det lättare.